پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 193963
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان گفت:
حماسه نهم دي ماه برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني
تاریخ انتشار : 1394/10/05 11:18:50
نمایش : 1356
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي فارسان گفت: حماسه نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي 9 دي ماه 1388 نقطه عطفي در تاريخ انقلاب و برگ زريّن ديگري در افتخارات مرد و زن ايراني به حساب مي آيد
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام جهانبخش يوسفي افزود: پس از فتنه 88 و ورود دشمنان داخلي و خارجي براي ضربه زدن به انقلاب مردم ايران اسلامي با بصيرت وارد ميدان شده و از اعتقادات خود دفاع کردند.

وي گفت: مردم ايران اسلامي وقتي پاي اعتقادات در ميان باشد از هيج چيزي دريغ نکرده  و پس از وقايع روز عاشورا و اهانت و توهين به اهل بيت به ميدان آمده و از ولايت دفاع کردند.

يوسفي اظهار داشت: نه دي با انقلاب اسلامي و حماسه حضرت سيدالشهداء(ع) گره خورده است و مراسم امسال نيز با شکوه تر از سال هاي گذشته در شهرستان فارسان برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به حساسيت هاي برگزاري مراسم امسال در نه دي گفت: مسائل رخ داده در سال 88 به خاطر انتخابات بود و امسال نيز با توجه  به دو انتخابات سرنوشت ساز خبرگان رهبري ومجلس شوراي اسلامي و بحث نفوذ دشمن مراسم نه دي از حساسيت خاصي برخوردار است.

وي اظهار داشت: دشمنان داخلي و خارجي امروز با توجه به در پيش بودن انتخابات قصد اجراي نقشه هايي براي ضربه زدن به انقلاب در کشور دارند  اما آنان اجراي اين نقشه ها را به گور خواهند برد.

وي با تاکيد بر حضور پرشور مردم در مراسم گرامديداشت نه دي در فارسان بيان داشت: مراسم گراميداشت 9 دي روز دوشنبه راس ساعت 10:30 صبح در محل مصلي نماز جمعه شهر فارسان با سخنراني حجت الاسلام و المسلمين سرافراز مسئول محترم نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان و با حضور پرشور امت حزب الله،مردم شهيد پرور،مسئولين و کارمندان ادارات و نهاد هاي شهرستان برگزار مي گردد.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html